Zumba

Jag har gått och blivit lite smått beroende av denna zumba. Redan i somras köpte jag en box efter att ha sett det på tv-shop (jag är besatt av tv-shop, kan sitta och kolla hur länge som helst bara för att jag tycker det är bra, favoriten är magic bullet) men det ska väl erkännas också att den där zumbaboxen inte användes alltför flitigt... 

 Hursom, igår var det zumba utomhus på Gammelgården, och jag var där med jenny, mamma och en kompis till mamma. plus många fler. ikväll ska jag också på zumba i söderfors med Jenny och på torsdag är det zumba på aktivera.



Ni som inte testat, ni vet inte vad ni missar...

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahah magic bullet är fan bäst !

2011-05-24 @ 08:24:23
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se
Postat av: nathalie

haha jooo, älskar när dem tar varsin färg på muggarna och när dem lägger i dem där små lökarna. haha. men blir ALLTID irriterad när dem gör dem där tortillasen i mikron. du vet med smält ost ? så skär dom inte alla bitar lika stora. det är en som blir skitliten. haha :D

2011-05-24 @ 11:07:56
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0