bio + shopping

Igår hade jag en heldag ihop med jenny. Först sov jag ända fram tills klockan var elva ungefär, kanske till och med att hon var tolv.. Vid två kom den lilla stjärten hit och vi pallrade oss iväg till Valbo. Hittade massor av underbara saker och känner mig redigt nöjd med mina inköp. Vi stängde Valbo och efter det åkte vi till Gävle, åt lite maxmat CHILICHEESE och sen gick vi på bio. The fast and the furious 5, lätt den bästa av alla filmerna! Kände ett litet uns av panik där vi satt båda två och…... ja, bilkörande män kan ju vara det härligaste att lägga ögonen på.
Senare på kvällen blev det lite tevetittande och mys ihop med världens bästa sambo


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jasså har du :D jag letade ett bra tag innan jag hittade

Mina också men jag hittade dom på lager 157 förra hösten ! :)

2011-05-17 @ 08:21:46
URL: http://Nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0