Ain't no other



Den här dagen har börjat riktigt bra. Inget strul hemma, var klar en hel kvart innan vi skulle till att åka, och solen skiner, även fast det fortfarande blåser en hel del och det är rätt kallt ute. Hoppas att det vänder snart igen, jag vill känna lite värme.

Igår städade vi hela lägenheten, och det kändes himla skönt att kliva upp till ett nystädat hem imorse. Kanske rentav är därför hela morgonen har känts så bra? 
 För övrigt så tycker jag att det är lite konstigt det där, jag verkligen älskar när det är nystädat hemma och det inte ligger en massa saker på fel ställe.. men ändå, så går det 2 kanske max 3 dagar, sen ligger det kläder överallt och paper och reklam och en massa annat som inte borde ligga där det råkat hamna.

Konstigt... jag borde kanske behärska mig litegrann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0