I KNOW ;

... Jag må vara den sämsta uppdatererskan i världen at the moment.  men sanningen är den att jag pallar inte, det finns något högre och något mer särskilt som förgyller mina dagar nu. och vad det är kommer alla så småning om få reda på. (Jag älskar att göra folk nyfikna!)

Men, igår var jag iväg med superpinglorna Nattis och Jennis + ett par till kisar till älvkarleby och kollade på allt vatten, himla trevligt var det, bortsett från att vädret var snorkallt, och att vi var hungriga... trots att vi åt, flera gånger.


Jag ser att en del av er är väldigt ihärdiga i hopp om en uppdatering eller så, men tyvärr lär jag nog göra er besvikna och säga att det dröjer tills nästa.

Hoppas ni har det bra alla!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nej men du pinglan, fortsätt uppdatera !

2011-06-20 @ 18:27:22
URL: http://Nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0