Alla helgons helg

Idag är det den 2a november, och jag mår bra. Det är onsdag idag, och imorgon är min sista dag att jobba den här veckan. Det blir en hel tredagarshelg för min del, och det ska bli sååå himlaaa skööönt! ska sova till 8 varje morgon, sen ska jag pyssla i hemmet på förmiddagen, efter det äta lunch och sen ta en liten mysig höstprommis. varje dag.
 Eventuellt så börjar det bli dags för oss att åka till Ikea och handla på oss lite nya möbler till lilla familjen.

och på tal om det, veckorna och dagarna går så himla fort nu! Det börjar redan mörkna ute (klockan halv tre) och det står inte på förrän det är jul, och nyår.... och sen, ja då är det dags för våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0