Lediga dag

Idag är jag ledig, precis som en del andra kan jag tro. Har varit vaken sen åtta ungefär, men gick inte upp förrän nio eftersom katten var så gosig och ville ligga nära i sängen. Just nu sitter jag och äter fetaost- och kräftstjärtssallad som blev kvar igårkväll. Viktor åt pizza, vilket jag inte alls var sugen på märkligt nog, så jag gjorde mig en hemmagjord sallad, mumma!

♦ grönsallad
♦ tomat (utan slemmiga kärnor)
♦ fetaost + örter
♦ kräftstjärtar (utan slemmiga tarmar)
♦ citronsaft
= Supergott!


Nu ska jag cykla hem till mamma och pappa och kolla om det är någon hemma, om inte, så ska jag åka till affären och köpa lite nya fina blommor att ha på köksbordet.

mors!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack :D jag köpte den förra veckan o nu finns den på rea, grr ... :D

2011-06-06 @ 19:40:32
URL: http://Nathalieolsson.bubbleroom.se
Postat av: nathalie

dags att uppdatera nu va linnea :D

2011-06-17 @ 12:09:05
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0