Nyårshelgen

Nyårsafton var bäst! hade jätteroligt och åt god mat och, så hade jag underbart sällskap :) Vi överlevde tolvslaget och umgicks ett tag till innan vi traskade hemåt i snöyran. Verkligen helt G A L E T vad med snö det kommit!

I lördags , d a g e n  e f t e r  n y å r s a f t o n , åkte jag på bio med Viktor och Jenny, kollade på Easy A. Jag tycke den var super och ska lätt köpa den när den finns att köpa, Jenny däremot behövde tänka på saken innan hon kunde säga om hon tyckte den var bra eller inte. Haha. Sen åkte vi hem och kröp ihop framför teven.

Igår var vi iväg till Valbo, eller IKEA närmare bestämt. Handlade en del småprassel och en tavla. När vi kom hem gjorde vi iordning i sovrummet så nu hoppas jag det blir till att trivas. :)


Inatt har jag sovit uppkrupen i världens bästa armar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0