HEADLINE

Som jag nämnde igår så har jag ju bestämt mig för att börja springa på mina pärons crosstrainer. Och ta mig tusan, det är nog verkligen på tiden. Även om träningsvärken inte är riktigt så illa som jag trodde den skulle vara idag, så känns det att jag gjorde nånting som min kropp inte är van vid att jag brukar göra. Stod och trampade på den i nästan en timme, och var verkligen skönt trött efteråt. Hade nästan glömt bort hur skönt det faktiskt är att bli slut och svettig (uff), så det blir det garanterat mera av, lätt.
Lite lunchlyx har dagen bjudit på idag också, har nämligen ätit lunch på Uppsalas bästa salladsbar idag, bra fint.


Citysallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0