Dålig start

En fredag hade ju faktiskt kunnat börjat en liten smula bättre än vad den gjorde idag. Klockan ringde inte som den skulle imorse (eller okej, jag kanske råkade stänga av den i sömnen) Jag hittade inte min tröja någonstans! (som visade sig ligga exakt där jag la den sist) Jag hade inte alls tid att äta någon frukost (fast vet ju att det är frukost på jobbet när det är fredag) ...

Trots den tråkiga starten, (som jag nu inser inte låter särskilt jobbig) så är det betydligt bättre nu. Fick en liten bit tårta med hallon på för en stund sedan, som fick bli dagens vändpunkt.

Ikväll ska vi ut med jobbet och fira lite. Hoppas på en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0