Every song has it's end

Igår blev en lugn dag, vi lagade lite mat, åkte hem till Jenny och Dennis en snabbis, och på vägen hem åkte vi och kollade in motorarenan som byggs där i krokarna. Blir ganska stort sådär.. När vi kom hem kollade vi lite på one tree hill. Mysigt som alltid.
 
Vädret har börjat svikta en smula nu har jag känt, och imorse var det inte så himla varmt alltså. (Med all säkerhet BARA för att jag valt att envist använda min skinnjacka från och med nu)... Nåväl, synd för er vårälskare... för jag byter inte jacka. Heh.

Ikväll ska jag spela (säger man verkligen spela?) curling med jobbet för första gången i mitt liv! Det sägs vara väldigt svårt, men jag hoppas på att få in snitsen och att det blir himla kul! Efter det ska vi äta mat, och jag är redan hungrig.


...en yttepytte tjuvkik på min salong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0