Curling!

Gårdagen slutade med en hel del nya erfarenheter vill jag lova. Det var det absolut roligaste jag har gjort på länge och vi hade så himla roligt! För er som aldrig ha provat curling… ni bara MÅSTE testa! Kände mig som om jag var fem år och klev ut på en skridskois för första gången ungefär.
 Alla såg skitroliga ut och skrattade helt hysteriskt! Dessutom, så var självklart jag den som drog på världens vurpa, rakt upp och ner. Mitt framför allihop och jag kunde absolut inte sluta skratta, fastän det gjorde skitont! Hela mitt vänstra knä är helt blått nu, och utanpå byxorna ser det ut som jag har två knäskålar för bulan är så stor! Haha. Riktigt roligt var det! Och verkligen så värt en bula på knät.



Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0