Världensbästasystrar

Imorse vaknade jag klockan åtta, tokpigg. Varför då liksom? så onödigt när det fortfarande är en helgdag och jag lika gärna hade kunnat sova till tio iallafall. Just typiskt.

Jag och syrran var ut i skogen idag, för att fota mig. Det blev en hel del fina bilder, tur att fotografen vet vad hon gör! Världens bästa ♥

Micke har åkt iväg för att spela innebandy, och jag ska ha klipp-och färgstuga hemma hos mamma och pappa.



Den bilden får räcka sålänge... det kommer fler vid ett senare tillfälle.


"Vi är bra på att vara världens bästa systrar" "JAA DET ÄR VI !"

Kommentarer
Postat av: ellan

vi kommer alltid att vara bäst på de! puss på den bästa syster som finns <3

2010-10-18 @ 22:25:40
URL: http://ekphaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0