sisters ♥

Här är några av alla de bilder som togs igår när systeryster slutade nian

.helbild


. ellan och jag


.i kyrkan inledde hon hela avslutningen med att sjunga solo och spela gitarr. (Jag=Stolt!)


. Frisyren i profil


.Kvällens sötnosar ♥




Just nu ligger hon hemma och är sjuk och jag totalt avskyr när hon mår dåligt och jag inte kan göra något. jag la iallefall en blöt näsduk över hennes panna innan jag åkte. det är något som, om man har tur kan hjälpa lite. hon är den bästa syster en människa kan önska sig. utan att tveka en ändaste sekund. ♥


Nu ska jag kasta mig in i duschen en stund och sen kolla film.

Trevlig kväll allihop!


-L
i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0