Dan före dan före ...

Idag är det den 22a december, och två dagar kvar till julafton. Det är nästan så att det är lite svårt att förstå detta, och om två veckor är det redan nytt år.

Igår handlade jag klart de sista klapparna (passade även på att köpa lite smått till mig själv) och det var en hel del andra människor som tydligen tänkte rätt så lika mig..... S H I I I T  V A D  M E D  M Ä N N I S K O R !

När jag kom hem gjorde vi iordning den nyhuggna granen, och resultatet blev prima faktiskt. Julgran är något som jag tycker är väldigt mysigt. Nu återstår bara att se hur länge katten låter den vara ifred innan hon får för sig att riva den total.



Idag fick vi en julklapp på jobbet, en fin burk med lite goda godsaker inlagda inuti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0