Skogshuggarmänniskor

Det var ett tag sen, igen. men det beror helt enkelt på att ... det inte funnits någon tid. Jag mår bra nu, även om jag varit dödsförkyld sen i onsdags förra veckan så mår jag riktigt bra!

I söndags var jag och Jenny ut och högg årets julgranar, en väldigt imponerande insats av oss, i år igen! Vi är nog ena riktiga skogsmänniskor som gör och fixar det vi behöver. i det här fallet julgranar

Jenny : "LINNEA! KOLLA PÅ MIG! JAG STÅR HELT VANLIGT NU!"

Och så stod hon med snö helt upp till midjan, en yxa i ena handen och en stor gran i den andra! Haha fina underbara människa!






Sen knöt vi fast dem på biltaket, precis som förra året (m e d  b a l s n ö r e n) och så åkte vi hem, ungefär i stil med bilden ovan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0