Egentligen borde jag ...

Nu har jag varit förkyld i , mer eller mindre , 2 veckor. vilket jag börjar bli en aning less på. Det är inte så illa att man borde vara hemma, men heller inte riktigt bra för att man ska räknas som frisk och osmittsam. Är alltså täppt i näsan. samtidigt som jag är rinnsnuvig.

Det blev inte heller någon dans i lördags för min del. Vi var bort och åt lite julmat på kvällskvisten, och det blev lite senare än vad vi trodde ... och när vi åkte förbi utanför på kvällen så var det helt galet med människor! Så vi smög hem och kollade film istället.



Idag ska jag storstäda när jag kommer hem!



H A H A H A H A . H Å R F Ä R G N I N G  S O M  D E T  S K A  V A R A !


Kommentarer
Postat av: jenny

Älskar dig <3

2011-01-01 @ 13:39:12
Postat av: Anonym

Bästa vän <3

2011-01-03 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0