Stephany

Jag fick ett sms imorse runt halvfem av en vän till mig. Hon skrev att Stephany råkat ut för en allvarlig olycka, och att hon nu befinner sig på sjukhuset i Uppsala med mycket allvarliga skador.
Mer än så vet vi inte. ingen annan heller, hon har allvarliga skador och hon är inte vid medvetande.
Det går inte att förstå, för man tror aldrig, aldrig, att något sånt här händer människor i ens närhet. Jag och steffy har inte umgåtts på länge nu, men jag bryr mig fortfarande om henne. det har jag alltid gjort. Hon är en rolig, dock väldigt speciell liten prick. Hon är stark, och med så många som tänker på henne och hennes nära nu, så hoppas jag för allt i världen att det här går bra.

Stephany- Alla mina tankar finns hos dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0