Himmel blå


Klarblå himmel var det precis hela lördagen

Det var verkligen en himla bra dag i lördags! Träffade väldigt mycket människor och vi hade väldigt trevligt vi som jobbade. Invigning blev det dock ingen, så vet faktiskt inte varför jag blev ilurad detta. På kvällen gjorde vi inte någon större kraftansträngning jag och min sambo, mer än att vi åkte hem till mina päron och åt lite god paj och kollade lite teve. Bästa

Igår var vi hem till några andra fina för att grilla på kvällen, det var trevligt det också, och gott såklart! Det är så somrigt och mysigt att sitta ute och grilla :) Även om det blev någon liten grad för kallt när solen smet undan..

Idag ska jag gymma efter jobbet, och för första gången sen jag började för hela två månader sen (!), så känns det rätt tungt idag. Men, jag får väl lov att hållas. Längtar mer till zumban på torsdag måste jag säga.

…och så längtar jag lite hem också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0