Trögast i stan



Har varit helt obeskrivligt trött hela dagen idag och jag fattar inte vad felet är. Men har iallafall några ruliga saker att se fram emot innan den här veckan är slut, och då känns det genast lite mer piggt. På torsdag är det zumba (JAA) och på lördag ska jag och min vapendragare åka till estockholmo och shoppa, rejält alltså. Var hur längesen som helst jag var där nu tror jag. Det är dags.

Vad gäller mitt hår så skrev jag här för ett tag sen att jag var så trött på att min blåsvarta hårfärg alltid varit slutsåld de senaste gångerna jag varit i (stort) behov av den. Så, nu mina vänner (och uppenbarligen några ovänner) är det slut på det svarta för ett tag framöver.
 Orkar helt enkelt inte hålla det svart längre, i alla fall inte under sommarhalvåret som är på intåg med sol och bad och allting annat som man får på köpet.
Vantrivs jag alltför mycket i min nya hårfärg så blir det väl svartafärgburken i höst/vinter igen, trivs ju trots allt himla bra i svart.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0