down with the moral majority, cuz i wanna be the minority.

Äh, det här med pauser är nog inte min grej. Inte när det gäller någonting egentligen. Jag får nog bara helt enkelt lov att inse det, jag är en bloggande nörd.

Igår var jag på ett redigt Zumbapass. Jag och mamma har börjat en nybörjarkurs som då alltså började igår, skitans kul var det! Så, nu gymmar jag 1-2 gånger i veckan, går på zumba en gång, och när badhuset öppnar hemma ska jag börja simma en dag också. I'm on fire!

Idag ska jag njuta av att det är fredag,

Ha det underbart alla ni


Kommentarer
Postat av: nathalie

men du, då följer du med mig o jenny på zumpaparty i söderfors på måndag då ? :D

2011-05-06 @ 10:45:43
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0