Good feeling, good feelings.

Det blev inte så väldigt sent igår, men himla roligt hade vi! Åt god mat, och umgicks och skrattade en hel del. Riktigt ruuligt :)
Vaknade runt åtta imorse och ville inte somna om, så slog på teven istället. Har just ätit god frukost och varit ute i solen och gått lite, och nu ska vi dricka kaffe.
Jag längtar efter sommaren så jag snart blir tokig också! Har lämnat in ansökan om vilka veckor jag vill ha semester i sommar nu iallefall, så det känns ju ändå att det är på väg åt rätt håll. Härliga känsla!

Kommentarer
Postat av: Ann

Nej men gud såg först kommentaren nu =( Gud vad glad jag blir :D Hoppas du får någon inspiration till goda middagar :D Allt bra med dig?

2011-03-20 @ 20:16:03
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
Postat av: Ann

Nej men gud såg först kommentaren nu =( Gud vad glad jag blir :D Hoppas du får någon inspiration till goda middagar :D Allt bra med dig?

2011-03-20 @ 20:16:23
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0