SPRUT!

Vi åkte till Jenny igår alltså. Och fick minsann fika. Det var en redig exotisk fruktsallad med riktig sprutgrädde ( Y U M M I E ) kaffe och lite cola. och så fick hon öppna lite pakets :) Det var mysigt och trångt och väldigt varmt. Precis som jag gillart!

Idag ska vi fika igen, fast då ska vi åt ett annat håll. På kryddparty. Igen. Känns som att jag har varit på ett X antal sånna den senaste tiden, och egentligen är jag på tok för slapp för att vistas bland andra människor än mig själv... men så tänkte jag att jag behöver nog träffa en människa eller två. för att inte bli helt på tok för Asocial.

Imorgon är det torsdag, vilket innebär en dag till innan helg. Jag längtar så det är inte klokt. och jag har E N plan för den här helgen. vilket är att städa min garderob. och att tvätta. och sova klart på morgonen V A R J E  D A G ! Sen har jag även planerat att jag vill åka bil, M Y C K E T bil. Helst. 


Nu ska jag klura ut vad vi kom överens att äta för mat ikväll. 

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0