Söndags.

Jag har haft superskumma drömmar den senaste tiden. I natt till exempel drömde jag att jag blev tatuerad vid sidan om svanken, i en skidbacke där folk åkte snowboard och slädar efter stora hundar. En lila majskolv var motivet på tatueringen förresten. Why liksom?

I fredags var jag hos en naprapat som knäckte mig totalt. jag har tydligen gått omkring och varit helt sne i hela ryggen, vilket inte är okej. Känns bättre nu iallafall.

Igår åkte jag och Viktor till Borlänge. Jag har lite släkt där som det var dags att träffa lite, plus att vi tog en nästan heldag på Kupolen. Där jag förövrigt hittade assnygga högklackade.

Nu ska jag diska.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0