Söndagsfilmen

Såg en hemsk film på teve igår, som handlade om människohandel. och om hur unga flickor kidnappas och säljs som prostituerade. Den vidrigaste film jag sett på väldigt länge, och det värsta av allt, är att det är sånt som händer på riktigt. Jag förstår inte hur en människa kan vara så kall vidrig och så fruktansvärt j#vla självisk att man tar en annan människa, låser in och sprutar henne full med vad det nu är, och sen säljer henne! ¤#&¤%/&%¤!! Jag finner inga ord! Jag hade problem att sova sen, och mådde skitdåligt. På riktigt.

Taken heter filmen, och den borde ses. Man inser verkligen att världen ibland är en fruktansvärt vidrig plats att befinna sig på.
Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0