Söndagar blir bättre

Det här är den andra söndagen, irad tror jag, som inte är full av ångest. I fredags när jag och min vapendragare var ner på stan för att köpa grejer till Halloween... Hittade vi i princip A L L T vi var ute efter! Några saker fattas fortfarande.. men ändå! Det här kommer bli super, halloween 2010 kommer bli G R E A T !

Igår blev jag bjuden på bio av älsklingsnosen, han bjöd på biljetterna och jag på popcorn. Det är en bra deal tycker jag. ♥ Dig.

Nu är den fisen på jobbet, och jag ska städa. Jenny ringde precis och frågade om jag ville ha hjälp, självklart svarade jag. Så hon kommer väl om sisådär en halvtimme 45 med lunch hit .


Mina bästa är den bästa delen av mig ♥



Syrran: Jag finns här precis närsomhelst om det blir jobbigt, :) Bara så du vet det. Älskade syster! ♥

Kommentarer
Postat av: sis

tack de värmer! känns bra att ha ett ställe jag kan rymma till<3

2010-10-03 @ 17:53:08
URL: http://ekphaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0