Bulgarienpanik!

Det kommer över mig som en chock ibland, jag längtar tillbaka. Till solen, havet, stranden och vågorna. Till hotellet (Tro det eller ej!), poolen gatorna, shoppingen och alla fina människor. Till barerna, festerna, alkoholen, danstävlingarna, poolpartyn och gyttjebrottningen. Till att träffa folk från helt olika länder, och prata med folk på helt olika språk. Jag menar... Vad gör Italienaren som tyckte jag hade fin bikini nu? vad gör Finsken som sprutade champagne i bakhuvudet på Jenny? Vart är killen nånstans som röck tag i Astrid mitt ute på gatan? Vad gör bartendern just nu som hällde i oss gratis shots ? Det här gör mig tokig!
 Det värsta är nästan när jag inser att, vi har ingen flygresa bokad dit att se framemot, vi har ingen bokningsbekräftelse från Apollo där det står att allt är bokat och klart och att vi åker om fyra veckor. Säsongen är slut på detta underbara ställe och vi har ingen resa bokad dit när det är väl öppnar igen.

Sunny Beach i mitt hjärta ♥









Varje gång jag hör låtarna Love the way you lie, Airplanes, och You can leave your hat on, (+många fler) stannar jag till, tänker och suckar...


JAG HAR PANIK OCH VILL TILLBAKA !



Jag skulle L Ä T T  kunna fälla tårar nu.


B U L G A R I E N ♥
S U N N Y B E A C H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0