04.06.2010 - student

Det är helt sjukt att det redan är två hela år sen, (imorn) som vi gick ut skolan. vi tog studenten för 2år sen! känns verkligen konstigt. Imorse när jag väntade på tåget kom det flera stycken som skulle in till stan. finklädda, fixade i håret fina skor och studentmössorna. alla var så fina, min student var en av de bästa dagarna jag varit med om. allt var helt perfekt! klänningen, humöret, vädret håret, allt var på topp!

Här kommer vi från kyrkan, och jag ser bra lycklig ut! Carro som går bakom ser mest fundersam ut....


På tal om bilden så har jag satt i mitt löshår igen nu. klippte till det i tisdags så nu känner jag mig inte så naken längre.

Nästa vecka slutar min syster nian, och ikväll ska jag hem till henne och göra en testfrisyr. plus bestämma sminkning.

och resterande dagar av helgen ska vi måla huset hemma hos mami och papi. så dessvärre blir det ingen sovmorgon för min del, eftersom pappa helt bestämd sa att vi ska vara startklara senast halv nio. men vad gör man inte, hoppas på fint väder iallefall... för då ska jag måla naken så jag blir bruuun igeeen!

igår åt vi jordgubbar till lunch. och det var så gott.


-Jordgubbar = kärlek ♥
Li.


Kommentarer
Postat av: frida

Här har det också kört förbi massa vitklädda, sjungande studenter. De ser så himla lyckliga ut!



Tack, tusen tack! Vad roligt att du gillar bloggen :)



Hoppas att det går bra med husmålningen!

2010-06-04 @ 17:54:30
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0