03.06.2010 - bulgarien! ♥

i tisdags sprang jag (hör och häpna!) det såkallade blodomloppet med jobbet. jag SPRANG 5kilometer! SPRANG! gjorde jag. inte riktigt hela vägen kanske men ändå! och så fick jag en medalj också. och det roliga är att jag fortfarande inte har fått någon träningsvärk. jag som i vanliga fall får det efter jag gjort 4 situps.. så nu är jag lite inspirerad till att ut och jogga, kanske ikväll? får se, min jäkla pollenallergi har börjat gjort sig hörd med. eller så är det för vi badade i söndags som jag blivit förkyld och har ont i halsen. just typiskt, igen.













-Snaaaart!
Li.
                                                                                                           75dagar kvar .


Kommentarer
Postat av: A.

Haha, jag ser att nedräkningen har börjat på riktigt :D Satan, 75 dar alltså :P

2010-06-03 @ 17:32:12
URL: http://astahr.blogg.se/
Postat av: Li.

Ja det är helt insane! haha nu är det 74 dagar kvar! :D

2010-06-04 @ 07:41:14
Postat av: A.

Gaah, bara för jag hade så tråkigt så räknade jag ut att det är en femtdels år kvar.. Nej nu får det vara nog:P

2010-06-04 @ 10:43:21
URL: http://astahr.blogg.se/
Postat av: Li.

Haha! ja nu gick det kanske lite överstyr! x) men det är bra kul iallefall! :D

2010-06-04 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0