30 snabba

30 saker som har med mig att göra

♦ Jag har gått upp nästan 15 kg sen jag gick i högstadiet, och har idag bmi 18.7
♦ Jag orienterade när jag var yngre
♦ Jag har aldrig bitit på naglarna
♦ Jag har haft ett allvarligt sockerberoende
♦ Det roligaste jag vet är att se folk som ramlar
♦ Jag har åkt ambulans två gånger det senaste året
♦ Jag har aldrig lämnat blod (vilket jag skäms över)
♦ Jag har aldrig träffat min farfar, han dog för några månader sen
♦ Min gammelfarmor blev över 100 år gammal
♦ Mina föräldrar är gifta och bor tillsammans i ett rött hus med vita knutar
♦ Svart är min bästa färg
♦ Jag har en svart katt som heter Tudor
♦ Min första bil var en röd Golf GTI årsmodell -83
♦ Min bästa kompis är blondin
♦ Jag har stl 38 i skor
♦ Jag har velat operera om en del av min kropp ända sen jag gick i femman
♦ Kossor är det bästa djur jag vet
♦ Jag älskar att vara i skogen
♦ Jag smörjer mina händer med hudsalva 1000 gånger varje dag
♦ Jag älskar att shoppa
♦ Det mysigaste jag vet är att åka bil
♦ Jag tycker att en kille i snickarbyxor är det sexigaste som finns
♦ ... och vi ska inte tala om deras armar!
♦ Jag vill ha tre barn när jag blir stor
♦ Jag fyller år om 286 dagar
♦ Jag fyller 40 år om 6861 dagar
♦ Jag kan forma min tunga till en blomma
♦ Jag kan bli en riktig hynda när jag är hungrig
♦ Jag har varit i slagsmål
♦ Min syster är fem år yngre än mig, och vi har aldrig bråkat med varandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0