Det första paketet.

Nu sitter jag i vardagsrummet hemma hos mamma och pappa. Granen är fin och under ligger det paket, det är en mysig känsla. Även om det är maten jag längtar efter allra mest, och så tills klockan blir tre såklart. Jag är verkligen vrålishungrig nu, fastän vi åt gröt till frukost imorse. Jag har precis gjort klart ägghalvorna, och dekorerat lite uppläggningsfat, det är det som är min syssla när det är julafton. och jag är klar med det nu, så passar på att sitta här en stund.

Igår tjuvöppnade vi lite paket hemma hos mig. och det här har visat sig bli en av dom bästa julaftonarna! Jag fick precis vad jag önskat mig i det här första paketet!


Den nya modellen av Björn Axéns volumaster! Helt fantastisk är den att använda också vill jag lova er, så den som tycker om den gamla varianten, kommer älska den här!

T a c k  s n ä l l a  f i n a  d u ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0