27.04.2010 - pain!

i lördags var jag ju som sagt ute på lite äventyr. till falun. och faktiskt så är det så att jag för första gången har TATUERAT mig! alldeles helt otroligt vilken smärta. när han hade dragit typ tre linjer ville jag bara lägga mig ner och skrika. det sägs ju att det absolut värsta stället att sätta en tattoo är på foten. och gissa vart min sitter? thats right på fooooten. nöp tag runt armarna på mig själv så hårt, att jag nästan trodde jag skulle klämma sönder dom.


Gjorde verkligen så jäkla asont och jag satt och gungade med hela överkroppen och typ slängde mig bakåt i stolen och hängde mig över ryggstödet. och när han tog bort nålen ur min fot var smärtan precis som bortblåst, och jag började skratta för det gjorde så j'vla ont alldeles innan. nästa sekund, när nålen återigen var i foten grät jag nästan och i princip hyperventilerade. efter hela konturen var klar fick jag ta en paus och hämta mig lite. svepte då en öl tillsammans med en bit kaka. sen gick vi ner och fortsatte.


Folk säger att konturerna är värst, men det är INGENTING mor hur skuggningen och färgläggningen känns. fler nålar som trängs in, och detta gnuggande på samma ställe. inget skämt alls att leka med .


Här är den nästan klar. men inte riktigt, det vita saknas, och lite mera orange. lättnaden var enorm när han var klar. och jag fick foten inplastad. kittlades till tusen när han duschade av foten med en vattenflaska, och torkade bort färgen som blev lite tillövers.

Lätt värt 2 timmars toksmärta, även om jag faktiskt längtade efter att få föda barn.

Fixar kanske eventuellt en bild på den sen, när det läkt ihop ordentligt och den inte är helt insmord i barnstjärtssalva.

-Haappppiiii!
Li.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0